Monday, September 24, 2012

my FAMILY :)

Assalamualaikum..:)



Ni la keluarga aku!! :D

Jom kte berkenalan sorang demi sorang..Keluarga aku terdiri daripada....

" AYAH, MAK, ALONG, KAKNGAH, KAKLANG, AIZAT, NORYN "

Klu xsilap aku, gambar ni diambil mase raye taun 2010..
  • Ayah ---> seorang pesara :] 
  • Mak ---> mmg surirumah sepenuh mase dr dulu lg :)
  • Along & Kakngah ---> wanita berkerjaye ;)
  • Kaklang ---> surirumah berjaye ;)
  • Aizat ---> lelaki berkerjaye juge ;)
  • Noryn @ aku ---> ikut jejak along & kakngah la k..wanita berkerjaye ;)
nak jadik surirumah?? haish..xmampu kot..duk umah 2 bulan mase dlm pantang pun..dah mati kutu..

Adik-beradik aku sume da kawen..hasilnyee...tengok ni....


Haa..ni la anak-anak buah aku..:) Tp gambar ni mase taun 2010..skrg taun 2012, jumlah anak2 buah aku sume ade 12 orang + 1 orang anak aku..jadiknye cucu mak & ayah ade 13 orang la. yeay meriah!! :D

Dulu mase single, aku rajin melayan anak2 buah aku, bwk dorang jalan2..tengok wayang..beli adiah..suke sgt bile tgok mereka happy!! acu pun happy!! :D

Tp skrg, da xbole mcm dulu lg..tggu Darwisy besar skit, bole kot!!

tp klu Darwisy dpt adik, cmane?? haha..:p

Ok la, smpai sini je ek.. Bile2 ade mase acu update lg blog..:)

Sebelum tu..jom tengok gambar last ni..spesel utk korang!! ;)










Sekian!!! :)


No comments:

Post a Comment