Thursday, September 19, 2013

Perniagaan Adalah Sunnah

Assalamualaikum :)

Sabda Nabi Muhammad SAW:

"ceburilah kegiatan perniagaan kerana di dalamnya terdapat 9/10 sumber rezeki"


Alhamdulillah semakin hari semakin seronok melibatkan diri dalam perniagaan walaupun kecil-kecilan je :)

Tambahan pulak dikelilingi oleh keluarga & kawan-kawan yg sentiasa berfikiran positif dan mempunyai mentaliti yg sama macam kita.

Walaupun hakikatnya taklah semua orang macam tu. Ada jugak yg berpandangan negatif. Ada yg pernah tanye Noryn: "Kenapa sibuk-sibuk nak berbiznez?? duit gaji tak cukup ke??" 

Alahai..takpela. Kita abaikan saje orang sebegini. Sebaliknya kita patut kesian pd mereka. Kita bersyukur kerana Allah swt telah beri kita peluang yang orang lain belum nampak :)


Kali ni Noryn hanya nak berkongsi peluang perniagaan dgn anda yg baru nak meniaga atau ingin meluaskan produk perniagaan.

Alhamdulillah hasil rezeki dalam biznez ni, Noryn nak share dgn dealer yang serius ingin berniaga. Mungkin tak banyak, sekadar ingin memberi dorongan pada umat sebangsa dan seagama agar mula melibatkan diri dalam perniagaan.

Pada yg berminat nak jadi dealer utk produk Marine Essence, insyaAllah Noryn akan sponsor Yuran Pendaftaran RM50 yg melayakkan anda menjadi dealer seterusnya dpt membeli produk dgn dealer price.

Syarat:
1. Mempunyai keinginan yang tinggi untuk berniaga.
2. Belian minimum 10 kotak Marine Essence Beauty Bar.

Pada yg berminat, bole cepat-cepat PM, mesej or whatsapp Noryn 0132092910.

Boleh jugak add Noryn di Facebook: Nor Arina Abdul Rashid

Kuota terhad!! Siapa cepat die dapat!! :)

Jumpa lagi!!

No comments:

Post a Comment